poniedziałek, 26 listopada 2018

TIULOWA SPÓDNICA W JESIENNEJ STYLIZACJI. STALOWY DOM.



Wracam do Was jesienią. Śmieję się, że mój blog ożywa o tej porze roku, gdyż wiosną i latem mam dużo pracy i brak czasu na robienie stylizacji i zdjęć, ale uwaga!postanowiłam, że tym razem się poprawię i będę tutaj cały rok. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną zmotywujecie mnie i dopingujecie mi w dalszej pracy nad blogiem.
Kto z Was lubi jesień ? Przyznam się, że ja lubię, w szczególności naszą piękną złotą jesień, która niestety krótko trwa, ale uwielbiam jesienne stylizacje. Jesienne płaszcze, botki, ciepłe swetry i te wieczory pod kocykiem z kubkiem gorącego kakao, a w domu zapach aromatycznych świec.



Tiulowa spódnica jest u mnie cały rok. Latem idealnie sprawdza się przy gołych nogach, jesienią i zimą z grubymi rajstopami i z ciepłym swetrem. Macie w swojej szafie taką spódnicę ? Jestem ciekawa jak ją nosicie ?

Zdjęcia zostały zrobione przy zabytkowym stalowym domu. Jest to eksperymentalny budynek o stalowych ścianach wybudowany w 1927 roku w ciągu 26 dni. U nas w mieście jest pięć takich domów i są wciąż zamieszkane. 

Autorem pięknych zdjęć jest Anna Hanke 👉  ANNA HANKE Fotografia
Makijaż & Stylizacja 👉 Nathalie Makep Artist - Natalia Janik






















Płaszcz - Bershka | Sweter - Reserved | Spódniczka - Reserved | Buty - Oleksy | Okulary - Vision express | Łańcuszek - Yes | Torebka - Sinsay |

4 komentarze:

  1. Uwielbiam połączenie sweterka z lekkim dołem :) wyszło super!

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zmysłowa sesja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja na jesienną pogodę. Mimo chłodnych dni nie rezygnuję nigdy ze spódnic i sukienek. To w nich czuję się najbardziej kobieco. W tej stylizacji szczególnie urzekł mnie płaszcz i miałabym mnóstwo pomysłów jak go wykorzystać. Poza tym mimo odważnego koloru, całość prezentuje się bardzo elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)