piątek, 7 grudnia 2018

METAMORFOZA MAKIJAŻOWA Z SESJĄ ZDJĘCIOWĄ


W listopadzie prowadziłam na moim Fanpage 👉 LaModeNathalie konkurs na metamorfozę makijażową. Zrobiłam losowanie i tę nagrodę wygrała Karolina. Miłą niespodzianką dla Karoliny było zaproszenie na sesję zdjęciową 📸


Moją inspiracją na makijaż były lata 60, a dokładniej zainspirowałam się znaną wtedy modelką Twiggy. Charakterystyczną cechą jej makijażu były mocno wytuszowane, czasem nawet dorysowane rzęsy na dolnej powiece. Wyglądało to ciekawie i taki efekt ładnie powiększa oczy. Zobaczcie jak mi wyszedł taki makijaż. Zrobiłam swoją wersję. W stylizacji zrobiłyśmy mały PRL. Karolina ma świetne ciuchy, czuje ten styl, więc przyjemnie i ciekawie się z nią pracowało, a efekty możecie sami zobaczyć.
Piękne zdjęcia wykonała znana Wam już pewnie Ania  👉 AnnaHankeFotografia

Zapraszam serdecznie na nasze Fanpage oraz Instagramy gdzie będziecie z nami na bieżąco. Co jakiś czas organizujemy takie konkursy, więc jest szansa, że to Ty właśnie skorzystasz z mojego makijażu i będziesz mieć świetne zdjęcia 😊


Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało oraz miło będzie jak dacie znać co sądzicie o naszej sesji ?




























1 komentarz:

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)