sobota, 16 marca 2013

Skórzana spódnica inaczej

Cześć :)
Dziś set, który nie wszystkim może się podobać. Czasem sama siebie zaskakuje co mi się podoba, ale warto próbować różnych kombinacji w modzie :)
Zestawiłam skórzaną spódnicę (oczywiście to nie jest prawdziwa skóra, tylko sztuczny materiał) z bluzą, zakolanówkami i z workerami ... co o tym sądzicie ? :D
Wydaje mi się, że taki zestaw trochę skraca nogi i pogrubia :( więc nie każdy może się tak ubrać ..












bluza bershka, spódniczka Mosquito, workery lasocki, bransoletka,zegarek allegro, druga bransoletka house

14 komentarzy:

  1. "Zestawiłam skórzaną spódnicę z bluzą z podkolanówkami..." - masz ubrane zakolanówki, a nie podkolanówki, taki błąd;p. Wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..no tak, faktycznie, mały błąd. Poprawię i dzięki! :)

      Usuń
  2. zestaw bardzo ładny..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś podać nick osoby od której kupiłaś spódniczkę? Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Mogłabyś? :D

      Usuń
    2. ..no pewnie, sorki, ale musiałam się upewnić :) W ogóle myślałam,że napisałam :D
      Kupiłam ją na Allegro - MOSQUITO jak sobie wpiszesz, tylko nie widzę już tej mojej ..są jakieś dwie, ale jedna od kogoś L, druga licytacja i nie wiem czy taka sama. Mają też stronkę http://www.mosquito-sklep.pl/ ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. no tak wiedziałam, że gdzieś dobrze ją podpisałam! Tutaj też jest http://lamodenathalie.blogspot.com/2013/05/cetki-skorzana-spodnica.html :)

      Usuń
  4. Świetna jest! I z tą bluzą wcale nic nie skróca nóg! Wręcz przeciwnie! Ślicznie w niej wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobaja mi sie spodniczki ze skóry szkoda zwierzatka ktore musialo byc zabie przez to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. jestem tego samego zdania. spódniczka nie jest z prawdziwej skóry. to materiał sztuczny.

      Usuń
    2. Ale butki są z prawdziwej skórki. ładne. Ogólnie ładnie i seksownie wygadasz. Szkoda że spódniczka ze sztucznej skóry.

      Usuń
    3. Warto dla Ciebie poświęcić zwierzątka na spódniczkę, jesteś piękna i w prawdziwej skórze wyglądałabyś bosko!!

      Usuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)