poniedziałek, 26 marca 2018

METAMORFOZA - KONKURSOWA SESJA ZDJĘCIOWA - DIVERSE


Cześć !
Na moim Fanpage co jakiś czas organizuję darmowe sesje zdjęciowe z makijażem i pomocą przy stylizacjach. Kolejną osobą, która wygrała u nas konkurs jest Gosia. Zdjęcia zrobiłyśmy gdy było jeszcze bardzo zimowo. Gosia w takich warunkach spisała się na medal, już nie wspominając o tym, że nawet się przebierała na dworze!



Zrobiłyśmy zdjęcia w czterech stylizacjach. Ubrania są głównie ze sklepu "Diverse".
W makijażu postawiłam na piękne usta Małgosi, a na nich pomadka z "Huda Beauty" w odcieniu "Trophy Wife". Oczy rozświetlone i  podkreślone w odcieniach brązu z paletki "Morphe Jaclyn Hill". 

Zapraszam Was teraz do zdjęć, bo jest ich na prawdę sporo. Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają zdjęcia ? Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu ? Jestem ciekawa Waszych opinii.

Śledźcie mój Fanpage oraz Ani, ponieważ następnym razem to Wy możecie wygrać piękne zdjęcia z makijażem 😉

Mój Fanpage - LaModeNathalie
Ani AnnaHankeFotografia



























Modelka Małgorzata Ditrich

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, fotogeniczna dziewczyna. W tych stylizacjach i makijażu naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja! Super

    Miłego dnia, xx Bambi
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaka cudowna sesja! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow! pięknie kochana Wam wyszło! ❤ zdjęcia pod rurami mega *.* super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja <3 Dziewczyna bardzo ładna i zgrabna. Oby więcej takich sesji było na Twoim blogu! PS. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metamorfoza! Oby więcej takich. Bardzo ładna i fotogeniczna dziewczyna 😍😊
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ale ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne stylizacje, jestem pod wrażeniem! Na pewno będę tu zaglądać często do Ciebie. :)

    P.S. Zaobserwowałam bloga. <3

    Zapraszam do siebie. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja zdjęciowa. Bardzo spodobała mi się Twoja bluza wiosenna. Identyczny model widziałam na sosimply. Zazdroszczę, że jesteś taka ładna i zgrabna! Mam nadzieje, że będzie więcej sesji tego typu na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza jak najbardziej udana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)