wtorek, 13 lutego 2018

NAJLEPSZY PREZENT. KOBIECA SESJA ZDJĘCIOWA 50+


Każda z nas chce poczuć się pięknie. Takim momentem i uwiecznieniem tego jest zrobienie sobie świetnych zdjęć. Zaprosiłam moją mamę na taką właśnie sesję zdjęciową, żeby poczuła się lepiej w swoim ciele, zobaczyła jaka jest piękna i miała fajną pamiątkę na przyszłość.
Moim zdaniem takie sesje są jakąś formą terapii, podbudowaniem swojej samooceny, swojej świadomości. W tych czasach jest pogoń za pieniędzmi .. praca, dom i tak w kółko. Umówienie się na taką sesję zdjęciową jest fantastyczną odskocznią od codzienności.
Na sesji bawiłyśmy się świetnie. Atmosfera bardzo sympatyczna. Było dużo śmiechu. Można na te kilka godzin zapomnieć o problemach codziennych.


Miłą niespodzianką dla mojej mamy jak i dla mojej siostry było wspólne zrobienie zdjęć. Obie nie wiedziały, że są umówione na zdjęcia. Przy okazji ja także się przygotowałam do zdjęć, żeby zrobić fotki w trójkę. Idealne zdjęcia do ramki.

Makijażem i stylizacją mamy zajęłam się ja. Na pierwszy rzut mama założyła prostą sukienkę. Wzdłuż bo bokach czarny kolor, który wysmuklał sylwetkę, reszta sukienki jest biała. Do tego założyła krótką marynarkę, jasne szpilki oraz biżuterie, na którą sama miała pomysł.
Kolejna stylizacja już luźniejsza.Widać to także po samym pozowaniu. Dżinsy z dziurami na kolanach do nich biała, dłuższa koszula, bez obuwia. Do niektórych zdjęć zarzuciłyśmy czerwoną marynarkę, która świetnie wkomponowała się z czerwonymi ustami oraz nadała innego charakteru outfitu.
Na oczach beże, brązy, które pasują do każdej stylizacji. Dokleiłam pojedyncze kępki rzęs, które ładnie otwierają i zagęszczają rzęsy. Na ustach klasyczna czerwień. Cera wyrównana odpowiednim podkładem, pod nim dobre nawilżenie oraz na koniec zmatowienie cery, które jest niezbędne podczas robienia zdjęć. Twarz delikatnie wykonturowana bronzerem, różem oraz rozświetlaczem.

Do naszej wspólnej sesji miałam założenie, żeby każda z nas nie wyróżniała się z pojedyncza, miałyśmy zwyczajnie pasować do siebie. Założyłyśmy wszystkie czarne spodnie i białe bluzki.

Zobaczcie zdjęcia i napiszcie koniecznie jak Wam się podobają ?
Miałyście kiedyś chęć, albo już komuś sprawiłyście taki prezent sesję zdjęciową ?

Coraz więcej kobiet (mężczyzn także) zastanawia się nad zrobieniem sobie zdjęć, ale boją się, że sobie nie poradzą, albo " co ludzie powiedzą ".  Nie będę tutaj się rozwodzić na ten temat, ale sami pomyślcie czy ludzie tego nie robią często na złość ? Sami nie chcą zmienić swojego życia, tylko wchodzą w cudze życie .. hmm .. ?
Z tą myślą pozostawiam Was i już nie przeciągam, do następnego ! :)











Bardzo dziękujemy Ani za zdjęcia. Więcej jej zdjęć możecie zobaczyć pod linkiem

18 komentarzy:

  1. Piękny prezent, taka sesja zdjęciowa! Twoja mama na pewno poczuła się wspaniale, jesteście wszystkie trzy do siebie bardzo podobne i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sesja, bardzo dobrze to wygląda. Ja ostatnio też wprowadzam zmiany dla siebie i kupiłam tutaj i myślę że to krok w dobrą stronę. Czas wprowadzić trochę zmian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski pomysł na prezent. Wykorzystam go na dzień Matki!
    Wyszłyście przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z tą sesją :D Zwłaszcza, że fotki wyszły piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na uszczęśliwienie mamy! ;) Trzeba pokazywać, że jest atrakcyjna niezależnie od wieku. Dobry patent na prezent dla mojej mamy na przyszłe urodziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, świetny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, pełne pozytywnych emocji. Muszę zrobić takie zdjęcia swojej mamie, na pewno będzie to wspaniała pamiątka! :)
    Pozdrawiam!


    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia
    Super pomysł z taką sesja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny prezent :) Sama chętnie bym zabrała mamę na taką sesję, może niedługo się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent 😏 mój mąż również robi sesje i wtedy czuje się bardziej dowartosciowana gdy patrzę na swoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mama wygląda jak siostra! ♥ Mega prezent,strzał w dziesiątkę ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja zdjęciowa to faktycznie super prezent! Miło jest później popatrzeć na takie zdjęcia :)

    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Pozazdrościć mamie odwagi ;) Ja też bym chciała zrobić taką sesję, mam nadzieję, że jak wreszcie kupię wymarzony sprzęt, to mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)