sobota, 8 grudnia 2012

zimowo; emu & różowa czapka

Witam wszystkich ;)
Daawno mnie tutaj nie było :( skrócone dni to m.in. główny powód nie robienia zdjęć na bloga ..
Ale mam nadzieję,że się poprawię :)

Dzisiejszy zestaw zimowy. Buty emu, czapka, ciepły golf, ciepła kurtka, ocieplacze na nogi i tak można śmigać po dworze w takie chłodne dni :)                                     Zapraszam do zdjęć ;)
















   spodnie bershka, sweter i kurtka reserved, czapka nn, ocieplacze nn, torebka mohito,buty emu nn.

5 komentarzy:

  1. najcieplejsze buty na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację :) tylko minusem tych butów jest to,że moje są akurat bardzo śliskie :(

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam problem z robieniem zdjęć na bloga, właśnie przez to, że w okolicach godziny 15 już zaczyna być ciemno, szkoda, ale miejmy nadzieję, że już niedługo to się zmieni. :) Bardzo fajny zimowy look Nam zaprezentowałaś, widziałam go już na portalu Szafiarki, ale przybyłam tutaj po więcej, hehe. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się baaardzo cieszę,że tutaj przybyłaś :D
      Tak musimy jakoś ten czas przetrwać :D
      Dzięki wielkie :*

      Usuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)