czwartek, 11 lipca 2013

Pastelowa sukienka w kwiaty

Witajcie ;) Trochę się ociągałam z postami, ale jestem, jestem :)
Sukienka jest bardzo oryginalna, wygląda trochę jak taka starsza tapeta :D ale ma świetne pastelowe barwy. Dostałam ją, więc nie mam pojęcia gdzie kupiona.
Miłego oglądania ;) Z chęcią poczytam komentarze :) Podoba Wam się ta sukienka ?
Już niebawem zdjęcia z Majorki :)













     zegarek Geneva, bransoletki na Allegro i diy, kopertówka Allegro, sukienka prezent, szpilki bazarek


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się przedostatnie i ostatnie zdjęcie :)
    Sukieneczka ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest świetna, to jest len? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby była cała jednolita tak jak te sukienki http://nunu.pl/tag/121/pastelowa_sukienka byłaby prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli teraz nie jest ładna ? :) kwiatki Ci przeszkadzają ?

      Usuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)