poniedziałek, 16 września 2013

Bordowy sweter




Cześć wszystkim :)
Ach ta jesień :( da się już ją niestety odczuć!Nie znoszę zimna! Pewnie nie jestem jedyna.
Dziś w zestawie bordo .. kiedyś o ile dobrze pamiętam nie podobał mi się ten kolor, a w tych czasach się to zmieniło :D Teraz nawet bardzo mi się podoba :) A Wy lubicie ten kolor ??
Ten sweter jest bardzo praktyczny, można go zestawiać z różnymi rzeczami i będzie dobrze wyglądał, a na dodatek będzie w nim ciepło :) A teraz się to przyda! Ja tym razem zestawiłam go ze skórzanymi spodniami, niebieską koszulą i czarnymi trampkami. Ciepełko i wygoda!







                                    spodnie kappahl, sweter allegro, koszula stradivarius, trampki ccc

FANPAGE 

1 komentarz:

  1. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetny styl, który przypadł do mojego gustu :) dlatego również tutaj dodaje do obserwowanych i na pewno będę częstym gościem na Twoim blogu :) a w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)