sobota, 20 lutego 2016

Sesja z Hebe Red lips



 Witajcie moi drodzy !
Przepraszam Was za moją długą nieobecność, ale nie byłam w stanie wszystkiego ogarnąć; praca, makijaże, jeszcze długi remont i przeprowadzka :) Postanowiłam sobie, że powrócę i będę systematyczna w prowadzeniu bloga ! Mam nadzieje, że nie będzie to na marne i ktoś jeszcze tu wchodzi ? :)
Mam duże zaległości, nie ukrywam i nie wiem od czego zacząć .. patrząc na mój ostatni post sesja Pole dance postanowiłam, że na sesjach zdjęciowych pozostanę :)
W takim razie wrzucam dziś zdjęcia z sesji zdjęciowej, do której pozuje moja siostra Hebe :*
Makijaż do sesji wykonałam oczywiście ja. Podkreślone oczy i czerwone usta. Stylizacje: jedna bardziej luźna, "nie grzeczna"- krótka, szara, dresowa sukienka z dużym kapturem, a druga stylizacja to "mała czarna " sukienka + kapelusik  :)

Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania :)
Do następnego !


















zdjęcia: Rafiik


Zapraszam na mój  Instagram

6 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz! i ten wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, co za spojrzenie! Twoja siostra ma niesamowite oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna modelka na zdjęciach, ciekawy typ urody:) samych sukcesów !
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)