niedziela, 5 listopada 2017

Jesienna sesja zdjęciowa Ani, metamorfoza


Cześć !
We wrześniu na moim Facebooku Wizażowym organizowałam z Anią H. konkurs na metamorfozę wraz z sesją zdjęciową. Cieszymy się bardzo za wszystkie zgłoszenia ! Chociaż spośród tylu zgłoszeń nie było to takie proste wybrać jedną osobę. Wygrała Ania, którą możecie podziwiać na zdjęciach :) Sesję zrobiłyśmy początkiem października gdzie mogłyśmy wykorzystać piękne kolory jesieni.
Jesteśmy bardzo zadowolone z efektu końcowego, była to fajna zabawa i przygoda dla Ani.




Jeśli Wam także kiedyś zamarzyło się stanąć przed profesjonalnym obiektywem oraz zobaczyć się w innym niecodziennym wyglądzie to śledźcie nasze facebooki, na których jeszcze będą organizowane takie metamorfozy z sesją zdjęciową.

Zapraszam serdecznie na nasze stronki:
💄 Nathalie make-up Artist & Stylist
📷 Anna Hanke Fotografia

Piszcie jak Wam się podoba nasza sesja ? Jestem ciekawa, które zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu ?
































fotograf Anna Hanke
makijaż/stylizacja Natalia Janik
sweterki, sukienka od Mademoiselle

18 komentarzy:

  1. Wszystko wyszło super! Piękny makijaż i zdjęcia :) Zazdroszczę Ani takiej przygody! Na prawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jestem pod wrażeniem!! Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś niesamowitego.
    Zdjęcie z wiankiem skradło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne zdjęcia w jesiennej aurze. Świetnie wyszła Wa metamorfoza Ani. Najbardziej podoba mi zdjęcie w liściach wiciokrzewu, te, które zostało wybrane na główne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna sesja, szczególnie podoba mi się jej trzecia część, dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam wybrać chociaż dwa najlepsze zdjęcia, ale nie potrafię! Z każdym dalszym przewijaniem zdjęć byłam jeszcze bardziej zachwycona. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja, pasuje Ci ten sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana metamorfoza, przecudny make-up, stylizacja i magiczny klimat zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna zmiana,a sesja mege klimatyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedno wielkie WOW ! Genialna metamorfoza. Jestem pod ogromnym wrażeniem makijażu i zdjęć :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow mega metamorfoza! Zdecydowanie na plus :) No i cała sesja wyszła bardzo profesjonalnie. Do makijażu mam tylko jedno malutkie zastrzeżenie - jak dla mnie policzki są za mocno podkreślone, bardzo się rzucają w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie podkreslilas piękno modelki. Mimo mocniejszego makeupu sesyjnego nadal wygląda świeżo. Doskonały makeup, zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)