poniedziałek, 25 czerwca 2012

250612 róż

Cześć wszystkim ;) W tej stylizacji głównie dominuje bluzka odpinana o dość intensywnym różowym kolorze. Jest to moja zdobycz z ciucholandu - Marks&Spencer, z której jestem zadowolona. Można ją śmiało nosić jako kamizelkę.











      A tutaj mój nowy lakier do paznokci " Wibo". Bardzo lubię  lakiery z tej firmy, mają świetny wybór    kolorów i są dość trwałe. Tutaj nr 411.




                     Bluzka Mark&Spancer
                     Spodnie Allegro " Kesi"
                     Koszulka gdzieś zakupiona w Holandii
                     Sandałki CCC
                     Torebka Allegro
                     Wisior Colloseum
                      Bransoletka Hause
                      Zegarek Allegro









6 komentarzy:

  1. Przeczytałam Twój opis: "..Nie mam lustrzanki, nie mam znanego nazwiska, ale lubię modę ;)" - w sumie to to zdanie tydzień temu było aktualne i dla mnie, alee.. już kupiłam lustrzankę. Teraz też zastanowiłam się głębiej nad tym opisem i jeżeli nazwisko Klich - czyt. były minister + piosenkarka ( :D )jest sławne to tylko 1/3 Twojego zdania jest prawdziwa dla mnie! :)
    Świetny nagłówek, już na wstępie jego klimat strasznie mi przypasował! Świetnie wyglądasz, bluzka bardzo fajna i funkcjonalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że na Twoim blogu widnieje również moja facjata, hehe :) Może jeszcze kiedyś się pojawi ;p. Modę, to Ty lubisz i na pewno blogiem się dobrze zajmiesz. Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten lakier! :D
    zapraszam do mnie: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W twoim zestawieniu najbardziej podoba mi sie góra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, i kolor lakieru i urocza sesja na polanie i spodnie piżamowe, które ostatnio też kupiłam, ale we wzory celtyckie i jestem w nich zakochana, mimo, że mój facet się śmieje, że zapomniałam piżamy zdjąć :))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na blogu wraz z firmą Golden Rose. DO wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:) Informacje o konkursie znajdziesz w pasku bocznym, klikając w zdjęcie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja świetna, naszyjnik rewelacja a lakiery milo zgadzam się , są fajne i trwałe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)