poniedziałek, 4 czerwca 2012

Witajcie :) Mój pierwszy post!

Dziś dzień bardzo pochmurny.. praktycznie już się kończy, a ja w końcu wzięłam się za bloga :) Niżej przedstawiam zdjęcia robione w deszczu, trochę się naskakałam :D
Do następnego ;)








 

                                                        
                                                                Miałam na sobie:
                                                                bluzka/sweterek New Yorker
                                                                bluzka H&M
                                                                spodnie Strativarius
                                                                trampki Deichmann
                                                                trencz Pull and Bear
                                                                zegarek Allegro
                                                                naszyjnik Colloseum
                                                                torebka Allegro

  Z piosenką na dobranoc..   http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g&ob=av2e

1 komentarz:

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)