wtorek, 9 października 2012

Pagony i leginsy ;)

Witam wszystkich ;)

  Piosenka, która ostatnio nastraja mnie pozytywnie :)



a tu moje pagony





Kilka słów o tym "cacku"
Naramiennik - potocznie, niepoprawnie pagon, dawniej epolet. Element odzieży (zwłaszcza mundurów), który stanowi pasek materiału wszyty na ramionach osoby ubranej w tę np. kurtkę. Jeszcze do niedawna takie naramienniki w modzie kobiecej posiadały jedynie trencze i ubrania w militarnym bądź też rockowym stylu. Teraz ozdabiają bluzki koszulowe, żakiety, swetry i  t-shirty. Pojawiają się w najróżniejszych stylach. Pagony świetnie będą nadawały się dla kobiet o figurze gruszki, które mają wąskie ramiona. By wyrównać proporcje sylwetki warto wybrać właśnie pagony, które optycznie poszerzają i prostują ramiona. Dla męskiej sylwetki są też idealne, podkreślają męskie, silne ramiona.
Ja swoją koszulę znalazłam w ....  Ciucholandzie za niewielkie pieniądze i to nową jeszcze z metką :)
 A Wy macie w swojej szafie coś z pagonami ? Przypadły Wam do gustu?
W tym poście również mam na sobie leginsy, które po bokach mają materiał przypominający lateks.

Zapraszam na foty ;)







makijaż: kreska na oku + czerwona szminka













fotki z ręki też się znalazły :D ..a jak :D


                      t-shirt-reserved, leginsy-reserved


2 komentarze:

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)