sobota, 20 października 2012

paski & chanelka

Cześć :)
Dziś była cudna pogoda :) Super by było gdyby jesień zawsze taka była :) Ja już dzisiaj po spacerku, a teraz wrzucam prosty secik.
Paski ..są bardzo popularne. Przy ich wyborze musimy zachować dużą ostrożność, ponieważ ten niewinny na pozór wzór, może przysporzyć naszej sylwetce mnóstwo nieprzyjemnych niespodzianek.Warto dowiedzieć się jak nosić i kto jakie paski może na siebie włożyć. Poziome pasy dodadzą kilka centymetrów w talii i biodrach. Pionowe pasy optycznie wyszczuplą sylwetkę i dodadzą parę centymetrów wzrostu...
Ja pozwoliłam sobie założyć paski poziome, ogólnie nie mam za wiele ubrań z tym typem wzoru, ale ten sweterek "rzucił" mi się w oczy na wyprzedaży.
Na zdjęciach pokazuję też moje ombre nails :) Co prawda robiłam je chyba dopiero drugi raz, ale bardzo spodobał mi się ten styl i nie tylko na paznokciach ... :)
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja spadam :)
Pozdrawiam odwiedzających bloga :)















     sweterek-reserved, spodnie-h&m, buty-stradivarius, chanelka-allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)