środa, 7 listopada 2012

lakiery do paznokci Wibo

Dziś post nie o ubraniach lecz kolorowych kosmetykach - lakierach do paznokci. Bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie, nie wyobrażam sobie mieć niepomalowane. Chociaż czasami się tak musiało zdarzyć .. mam różne etapy jak mają być pomalowane .. tzn. kiedyś miałam tylko chęci malować frencha, nie podobały mi się mocne kolory na paznokciach, teraz znów french mnie nudzi i uważam, że jest tyle świetnych kolorów i można z nich korzystać.Innym razem gdy miałam pomalowane już na jakiś kolor, to nie mógł być sam ten lakier, tylko musiałam jakieś wzorki sobie pomalować, bo mi było za łyso hehe :D aj kobiety zmienne są, to prawda! A teraz jak widać różne kolory, czasem wzorek jest, a czasem go nie ma :)
Post zamieszczam, ponieważ ja osobiście polecam lakiery do paznokci firmy Wibo. Mają różną gamę kolorów, są trwałe i nie drogie :) 
Miłego oglądania ;)

Jeszcze jedna mała prośba :) Proszę o głosik ;)     głosik klik :)
 Z góry barrrdzo dziękuję! Na pewno się odwdzięczę jeśli będzie potrzeba :D
bisou :)















6 komentarzy:

  1. Głosik oddany. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają, tylko ja nie lubię malować paznokci i suszyć je potem dwie godziny ;d. Ostatnie zdjęcie oczywiście najbardziej przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za głosik :*:* hm.. ale mimo to malujesz ;) ja też nie lubię czekać aż lakier wyschnie i często coś sobie zrobię z nim.. no tak wiem dlaczego przypadło najbardziej do gustu :D będzie więcej takich wkrótce :)

      Usuń
  2. ty też tak na świeżo panią żoną jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja !! masz papużkę falistą :D ja też mam parkę :) ale moja woli lądować na nogach :D
    Świetny zbiór lakierów :) bardzo podoba mi się ten pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)