wtorek, 13 listopada 2012

Sweterek, leginsy, szpilki


a poniżej coś zabawnego :D  Polecam ! :)

Cześć wszystkim odwiedzających mojego bloga :) Dziś właśnie doszłam do wniosku z jedną z blogerek, że mam mało obserwujących .. :( hmm.. ale liczę na to, że się to poprawi, że nie piszę to wszystko na marne :P Może mnie wspomożecie ? :) Odwdzięczę się :) Może jakieś uwagi co do bloga.. hm ..?
Co do dzisiejszych zdjęć .. trochę mnie tu nie było, ponieważ nie mam osoby, która mogłaby mi zrobić jakieś zdjęcia na bloga i dziś wzięłam sprawy w swoje ręce-dosłownie :)  A poza tym szybko robi się ciemno i nie ma kiedy wyjść na dwór, żeby zrobić fajne zdjęcia.
Moja stylizacja to spontan :) I dzisiejszy zakup sweterka w Reserved :) Rzucił mi się w oczy od razu :) i jeszcze przeceniony! :) Leginsy już były tutaj
 Zapraszam  do zdjęć :)
Pozdrawiam :)

















        sweterek i leginsy- reserved, szpilki nn

19 komentarzy:

  1. fajna stylizacj! podoba mi sie sweterek!:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.atramworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje:) i pozdrawiam:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zauważyłam, że mam dłuugie nogi :))) A sweterek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe napisałaś,że "mam" czyli,że Ty masz dłuugie nogi :D
      Dzięki ;)

      Usuń
    2. masz* .... ja to bym CHCIAŁA mieć :P zapewne dlatego się pomyliłam :))))

      Obserwuję

      Usuń
  4. śliczny sweter i buty :) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz przepiękne włosy. Zazdroszczę bardzo, BARDZO! ;D

    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczne dłuuugie włosy;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz i te twoje nieziemskie włosy :) a sweterek cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog :) otagowałam cię do zabawy liebster blog :) Pytania znajdują się na moim blogu :) zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję :* Jak znajdę chwilę to się tym zajmę ;)

      Usuń
  9. ślicznie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetne wyczucie stylu ;3

    + obserwujemy ? :)
    http://przepraszam-ze-jestem-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)