niedziela, 9 listopada 2014

Makijaż brokatowy - glitter make-up




 Hello !
Jak w temacie makijaż z wykorzystaniem brokatu. Szczerze; myślałam, że będzie to okropne uczucie mieć coś na oku, na dodatek mieniące się w świetle, ale jestem zaskoczona bardzo pozytywnie! Nie czułam w ogóle, że mam ten brokat na powiece.
Trochę naszukałam się takiego typu brokatu. Zazwyczaj te do oczu są bardzo drobne, ale tu chodziło o te większe ozdoby. Znalazłam go w artykułach do zdobienia paznokci :) Jak widać nadaje się na paznokcie i makijaż oczu :)
Na górnej linii rzęs namalowałam linię eyelinerem. Delikatne usta. Podkreślone kości policzkowe.



Do tego makijażu zainspirowała mnie ta oto osóbka na poniższym zdjęciu, która chciała taki make-up na wesele. Zobaczcie jak ona wyglądała w tym samym makijażu (niestety słaba jakość zdjęcia :( ale makijaż w rzeczywistości wygląda bardzo fajnie, wyróżnia się i super się mieni w świetle)
Z wykorzystaniem troszkę innego brokatu, bez tych fioletowych kuleczek o delikatniejszych odcieniach


A oto Kasia 



 Na sylwestra idealny!



2 komentarze:

  1. ja nie przepadam za brokatem :)
    ale tutaj nie rzuca się tak w oczy :)

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)