niedziela, 30 listopada 2014

Merz Spezial - suplement diety

Witam wszystkich !
Chcę się z Wami podzielić suplementem diety Merz Spezial. Dowiedziałam się o tym z polecenia mojej sis - dzięki Hebe ;)





Szperając po internecie widzę, że sporo osób używa bądź używało ten produkt. Jeśli chodzi o opinię innych oceniają jako skuteczne. Ja swój zestaw  kupiłam w aptece w edycji limitowanej na 50-lecie Merz Spezial. Polecam zakupić taki właśnie zestaw, ponieważ dostajemy krem gratis! Cena jest niewielka ok.40zł -  mamy krem 50ml i drażetki 60sztuk! Do wyboru z tego co wiem, była wersja intensywnego nawilżenia (niebieska) i wersja z kolagenem (czerwona).



 
Do rzeczy ..
Działanie tabl: (od producenta)
- promienna skóra o zdrowym wyglądzie
- odżywienie skóry
- gęste i lśniące włosy
- piękne mocne paznokcie

 Wskazania tabl:
Jest zalecany w celu poprawy wyglądu skóry, włosów i paznokci.

Dawkowanie tabl:
 1 drażetka dwa razy dziennie
Słyszałam, że najlepiej zrobić sobie kurację 3 miesięczną

Skład tabl: (najważniejsze dla mnie)
- witamina C
- Niacyna
- witamina E
- kwas pantotenowy
- witamina B6
- witamina B2
- witamina B1
- witamina B12
- witamina A
- kwas foliowy
- żelazo
- cynk
- biotyna

 




  Działanie kremu:(od producenta)

- odbudowuje nawilżenie skóry
- wzmacnia równowagę wodno - lipidową skóry
- chroni przed utratą nawilżenia
- świeży i zdrowy wygląd skóry
- redukuje zmarszczki

Skład kremu: (najważniejsze dla mnie)

- zawiera grupy substancji czynnych:
* kwas hialuronowy
* sok z aloesu
* wyciąg z wodorostów
* morska glukozamina

Do codziennego stosowania rano i wieczorem.




 Stosuję Merz niecały miesiąc, więc jeśli chodzi o tabletki za bardzo nie mogę powiedzieć czy pomagają czy nie. Krem podobnie, musi trochę potrwać, aby skóra się polepszyła. Ale gdy po raz pierwszy go użyłam skóra była bardzo miękka, wydawała się bardzo nawilżona. Niestety po niedługim czasie świeciła się, ale ja tak już mam, moja skóra lubi się świecić :( dlatego stosuję takie kremy najlepiej na noc. Nocą (podczas snu) skóra bardzo się regeneruje, więc nie mogę narzekać. Krem jest w formie musu, trzeba wstrząsnąć buteleczkę przed użyciem, musimy trochę uważać, aby za dużo kremu nam nie wyskoczyło. Zapach jest bardzo delikatny, subtelny. Dobrze się rozprowadza i mam wrażenie, że szybko się wchłania.

Moja siostra zaczyna trzeci miesiąc stosowania tabletek,  zauważyła znacznie mniejszą ilość wypadających włosów, a co za tym idzie włosy stają się bardziej gęste. Jeśli chodzi o paznokcie i skórę, do tej pory nic nie zauważyła.
Ja podzielę się z Wami moją końcową opinią jak skończę tą całą serię tj. po trzech miesiącach. Aż sama jestem ciekawa, ponieważ za bardzo nie wierzę w takie suplementy. Zobaczymy ..

Czy ktoś z Was stosował te drażetki bądź krem ? Chętnie dowiem się Waszych opinii :)

3 komentarze:

  1. przyznam, że nie znam tych produktów

    ______________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale zainteresowałaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to ja czekam na twoją ostateczną opinie, gdyż mam ostatnio problem z włosami :) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)