poniedziałek, 9 lutego 2015

Joker 'ka

Hi :)
Wybaczcie mi moją nieobecność. Miałam spory problem z laptopem, ale sytuacja się zmieniła i już jestem :)

Wrzucam zdjęcia, które nie wiadomo dlaczego, wcześniej nie dodałam ?! :P Charakteryzacja koleżanki Wioli na Joker 'kę, a że przebierała się kobieta, to musiała zmienić się nazwa na żeński odpowiednik Jokera :)
Ja wykonałam makijaż i zajęłam się włosami, a Wiola ładnie dobrała sobie stylizację. Osobiście uważam, że pasował jej ten makijaż :) a jak Wy uważacie ? Fajnie nam wyszło ?

Niestety słabe zdjęcia, ale coś tam chyba widać .. :(






a tu zdjęcia z przygotowań


 nawet miała pod kolor paznokcie ! <3

4 komentarze:

  1. Spodobał mi się Twój blog ,zawiera interesujące mnie treści i zdjęcia .Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda! Ja teraz na zajęcia będę musiała wymyślać charakteryzację to wezmę aparat i porobię parę zdjęć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak super to wygląda :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)