sobota, 14 lutego 2015

Makijaż fioletowo - niebieski

Witajcie ;)

Dziś makijaż kolorowy i rozświetlony. Może przypaść do gustu, głównie zwolenniczką koloru fioletowego, ponieważ tego koloru jest najwięcej na powiece.



Postaram się Wam napisać jakie kosmetyki użyłam ;)

  • podkład Revlon ColorStay 150 Buff do cery mieszanej
  •  rozświetlający korektor Maybelline Affinitone 01
  •  puder transparentny sypki Kryolan TL9 i TL11
  •  bronzer ziemia egipska Bikor
  • róż z Inglot 55
  • jako rozświetlacz do twarzy puder prasowany Inglot 59
  • na powiekach baza LilyLolo
  • użyłam cień fioletowy Inglot 73 i drugi fiolet z Wibo paletka nr 2
  • cień Inglot 358? (jasny brąz)
  •  jasny matowy cień Inglot
  • rozświetlacz w kącikach oka High lights Technic
  • cień Inglot 73 - pięknie się mieni, dodaje rozświetlenia 
  • czarna kreska eye linerem Inglot 77
  • na dolnej linii rzęs cień w kolorze niebieskim Wibo paletka nr 2
  • w linii wodnej oka niebieska kredka w zasadzie cień w kredce Astor
  • połówki rzęs Ardell 
  • tusz Wibo Extreme lashes
  • na brwiach cień Inglot 358?
  • pomadka z paletki Sleek 858
Wiele z tych rzeczy można kupić tutaj  

Co sądzicie o rozpisywaniu czego użyłam robiąc makijaż ? Czy ktoś to w ogóle czyta ? :)

Liczę się z Waszą opinią, że zdjęcia mogą być słabej jakości, ale jak na razie muszę sobie tak radzić :P Ciężko mi zrobić zdjęcia samych oczu .. pewnie kwestia światła i aparatu .. ?

Do następnego ;)














                                      Dzięki za każde komentarze i że jesteście ze mną :*

6 komentarzy:

  1. Sliczny make -up.Cudowne wlosy <3 ! Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że czytamy ;-) Fajnie, że pomyślałaś o takiej rozpisce na pewno się przyda każdemu kto jest ciekawy jakich kosmetyków użyłaś ;-) Bardzo ładnie makijaż wygląda na Twojej powiece, w zasadzie pasują Ci owe kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny <3

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten makijaż :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)