wtorek, 17 lutego 2015

Merz Spezial - opinia końcowa

Witajcie !
Podzielę się z Wami moją krótką opinią o suplemencie diety Merz Spezial, o którym pisałam już tutaj





 Końcem listopada zamieściłam post o Merz Spezial. Wtedy byłam na początku stosowania tego suplementu i nie mogłam do końca wyrazić swojej opinii na jego temat. Właśnie nastał ten czas kiedy zażyłam ostatnią drażetkę :) Stosowałam go regularnie 3 miesiące jak jest zalecane.
Co mogę powiedzieć na koniec terapii... włosy mniej mi wypadają (tak jak było u mojej siostry, która też skończyła zażywać Merz) i widzę, że nabrały połysku. Na skórze nie widzę żadnych polepszających zmian.  Paznokcie.. tutaj nie pomogę, ponieważ mam na nich żel od dłuższego czasu, więc nie wiem jak one zareagowały i czy w ogóle zareagowały na Merz :)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie :)

Czy któraś z Was stosowała też ten suplement ? Jaka jest Wasza opinia ?

Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. ja używam tabletki na zdrową skórę, włosy i paznokcie i widać różnice :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji stosować tego suplementu

    moze obserwacja za obserwacje?daj znac u mnie
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie uzywam zadnych suplementow , ale ten wydaje sie byc interesujacy ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)